2011. június 9., csütörtök

Egyetem elején



















Ki tudja mit ábrázol a kép?

7 megjegyzés:

  1. Határozottan a belklinikát látom benne, de lehet, hogy csak ennyire beszűkült és elvakult vagyok.

    VálaszTörlés
  2. végül majd kiderül, hogy minden előadó ugyanúgy néz ki tulajdonképpen :)

    VálaszTörlés
  3. Igaz, hogy így ismeretlenül, de úgy megörültem ennek a képnek, hogy jéé ez az anat előadó :)
    Keknyulnak igaza van szerintem.
    Ez az anatómia intézet földszinti előadója, annak is a bejárata.

    Az a fenti ajtó vajon hova vezet? :)

    VálaszTörlés
  4. Így van, ez az anat előadó, előadás közben.
    Az ajtó engem is mindig érdekelt...:)

    VálaszTörlés
  5. Az a rohej, hogy en iden mar 38 eves leszek, igy akarhogy is szamolom, lassan 20 eve, hogy ott uldogeltem. De ahogy meglattam a kepet tudtam. Azert ezek eleg jol beegnek az ember agyaba...

    VálaszTörlés
  6. Legszívesebben feltenném a kérdést:
    kiben milyen érzéseket kelt az anatómia előadó?

    VálaszTörlés